Snart är det helg, wihuuu

Det värsta av veckan är över, bara en skoldag kvar, och kort är den med.
Men vi har skolfotografering imorgon, lika kul varje år ! eller... neeej, fyfan.
Men man får väl ställa upp ändå.
 
Efter skolan imorgon åker jag och Johanna in till stan och käkar kinamat
och spanar in lite kläder. Sen blir jag ensam hemma, kanske ska fixa tacos
med tjejerna, sen får vi se vad kvällen har att bjuda på ! :)
 
Sitter och funderar på att beställa hem två koftor från ellos, för det nått som
jag verkligen behöver ! Dessutom börjar det bli kallt nu (förjävligt).
Men det kanske är bättre att vänta tills imorgon fall att jag hittar snyggare
koftor i stan, heheh.
 
Men ska kila ner och äta nu ! Får se om det blir nått mer inlägg under helgen,
tror inte det.. men jaja, adiooos amigos.
 
Flo Rida – Let It Roll
Skön~som~fan~går~på~repeat
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback