I´m still alive

Hallådär!
Det var ett tag sen, såg nu att jag inte skrivit ett enda inlägg sen den 16e maj.
Helt sjukt va tiden går fort, alldeles för fort. I det senaste inlägget så bara längtade man efter
sommaren, och nu är den över. Kommer knappt ihåg vad jag har gjort haha.. Nej men jag har
jobbat ca 5 veckor, sen blev den en liten resa till Åland. Samma vecka åkte jag också till Rättvik
på Classic car week för första gången i mitt liv, hoppas att det blir fler gånger för det var riktigt jävla
kul! Jo men sommaren överlag var väl helt okej, även fast jag ännu inte har fyllt 18 bast.
 
Nu har skolan börjat igen, vilket betyder att jag får träffa min fina tjej varje dag. Utan henne hade skolan
varit dötrist! Är så glad över att få ha så fina vänner och min fina familj omkring mig varje dag ♥
Annars så känns allt ganska tråkigt just nu, vet inte va jag ska göra på all den tid som jag har.
Har i alla fall börjat träna regelbundet igen, vilket känns otroligt skönt. Men nu har jag troligtvis fått
benhinneinflammation för att jag började träna mycket på engång istället för att träna mer eftersom..
Men när jag väl har bestämt mig för något så ska det ske på engång haha.. Jaja, hoppas mina ben blir
bra snart, får ta ett uppehåll med löpningen och bara köra på boxercisepass och styrkepass sålänge.
 
Nej nu är dags att sova, det är ny dag imorgon, nya tag. Justja, måste bara berätta att Paolo Roberto
var i skolan och föreläste idag, var lite tveksam till en början, men han var verkligen riktigt bra!
Man fick sig en liten tankeställare.
Men nuså, nu ska jag dejta kudden. Kanske kan slänga upp lite bilder från sommaren imorgon, fårse.
Natti Natti!
 
Bästa
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback