Sorry I'm such a bad blogger..

Som ni säkert redan hajjar så är det här bilder på mina fina sen vi firade knut förra helgen.
  Hade riktigt jävla kul, satt om ett år är det dags igen! Då är jag 18, grymt sa grisen.
Men känns inte alls kul att Maja fyller arton om en månad och jag om 311 dagar..
Jag hoppas att dom som säger att tiden går fort har rätt!
 
Just nu sitter jag hemma hos pappa, har varit sjuk hela veckan, inte alls kul. Men imorgon
ska jag vara en krigare och åka till skolan, känns som att jag är ganska så tvungen eftersom
jag har 3 prov och en redovisning att göra.. + att jag ska läsa ut en bok tills 4/2 eller nått,
gissa om jag har börjat läsa ? näe. Så har lite att stå i, lär ju inte hinna blogga, vilket jag
ändå antagligen inte skulle göra, hehe. Nej, nu när jag ändå är pigg ska jag passa på att
duscha och laga mat! Haajdåå


HAHAH yääää,
livet är en bitch och vi ska kriga den bitchen in i det sista ;)

2013-01-25 | 10:58:58

asså, vårat läppstift.... tror faktiskt vi var fulla när vi måla på det... ser ut som vi kladdat över hela facet xD

2013-01-25 | 10:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback