Tjeniiiis

Haft en bra helg, som alltid! I fredags åkte jag och Maja runt med Simon och Kim hela kvällen.
Drack lite vin och sjöng så där fint som vi alltid gör min kära vän och jag, hihohiho.
Sen blev det till att basta när vi kom hem med mammorna våra. Hatar att basta, men med bra
sällskap så går det allt.
I lördags var jag barnvakt åt två söta tjejer, Lily och Klara, så mysigt :) Kvällen spenderades
hemma hos mig/maja. Och idag var det 18års kalas för Maja, så vi firade med en massa tårta i
12:an tillsammans med hela tjocka släkten, trevligt sö :)
 
Nu sitter jag och dunkar musik i hörlurarna, gjort en ny spotifylista, Life Is A Partey ! .
Imorrn är det måndag, det enda positiva med det är att det blir en dag närmare sommarlovet.
Dags för våren att komma nu tycker jag, och sen sommar tack! Men nu ska jag krypa ner i sängen
och glo film, ska försöka komma ihåg att skriva i veckan hehe... godnatt ! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback