Spenderat helgen med min kära Majvor!

Måste skärpa mig, bloggar bara på helgerna. Måste bli ändring på det!
Antar att ni inte tycker att det är så kul att i varje inlägg få läsa "i helgen gjorde jag..." haha.
 
Därför tänkte jag inte skriva så mycket. Kan säga att igår var en skön kväll med Maja, vin och
en massa grabbar här hos mig. Idag har jag kollat på johan falk filmer, kört några mil, tränat lite
styrka, badat och tagit hand om mig själv. Ganska bra dag för att vara söndag om ni frågar mig!
Nu väntar jag på att pappa ska komma hem så vi kan ta lite kvällsfika och kolla klart på en falkfilm.
Bjuder på lite bilder som jag snodde av Maja, sen säger jag hajjrååå frääänds!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback