Sjukling

Helloo my dear, tänte passa på att skriva några rader nu när jag är pigg.
Har haft ganska hög feber till och från nu sen i onsdags, min mage är helt cp också,
och som pricken över i(t) så har jag tappat matlusten helt och hållet. Hungrig som en
gris men ingenting är gott och nästan ingenting går i..
Får hoppas att det blir bättre tills på måndag iallafall, kan inte missa nått mer i skolan nu.
 
Känns tråkigt att jag inte får vara med tjejerna och ha kul ikväll, men dom får helt enkelt
festa för mig också. Nästa helg kör vi all in, fira Fanny som som fyller 17 barre idag och Maja
som fyller 18 år om två veckor! Den helgen kommer bli grym, inget snack om saken :)
 
Men nu ska jag försöka ta tag i en uppgift, får se hur det går med det, är ju trots allt lördag..
Aja, hoppas alla har så kul ikväll,haare :)
 
PartyTimeeee !
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback