Fell in love with a movie, Oh yes

I söndags var jag och Maja på bio. Vi såg EGO, den rekomenderas så jävla starkt!
Går och längtar tills den kommer ut, den är till och med värd att betala för en gång till haha.
 
Redovisningen och två prov avklarade, imorgon återstår det sista provet, känns otroligt skönt.
Sen stannar jag i skolan hela dagen/natten/morgonen imorrn, soft. Ska laga tacos med klassen
i resturangköket och bara hare najs. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran så kanske det
kommer upp lite pics här sen.
 
Men nej, nu plugga och sen sova, kanske hinner klämma in lite greys också hehe ;)
Förresten, sitt inte här och glo på en massa onödigt skrivande, gå in och boka bion
förfaaaen, bra jävla värt kan jag lova :) Nattiiii!
 
En bild på mig och en liten Lilly får bli dagens bild
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback