En ledig dag från skolan är inte helt fel !

Ja, som rubriken säger så har jag varit ledig idag, skönt !
Har nog bara gjort vettiga saker idag faktist, gick upp 10,slänge in en tvätt, gjorde frukost och
började skriva på hemuppgiften. Min paus från skrivandet blev att hänga upp tvätten haha,
sen fortsatte ja, tog sin tid men blev iallfall klar med mina 6 A4 sen tillslut. Tog lite vila efter
det och kollade på ensam mamma söker. Sen efter det började jag fixa mat, tacokyckling, ris
och sallad till mig själv haha.. Så nu har ja precis käkat, lyckades faktist :)
Har diskat också, duktig cheey.
 
Nu hoppas jag att pappa vill ta en powerwalk med mig, sen ska ja duscha och lägga i en
färgbomb ! Lär ju lägga mig rätt så tidigt ikväll om jag ska orka gå upp sex imorgon, puh..
Jaja, skriver väl senare i veckan igen, ciaaao :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback