Still in my lovely bed '

Hallåå, ligger fortfarande i sängen, även fast jag vaknade vid 10.
Lär göra ett ryck nu och gå ner och käka frulle/lunch. Skippar nog stan idag.
Tar det imorgon istället, lika bra, känns så jobbigt att fixa sig och komma iväg en ledig
dag, så tar det efter skolan imorgon istället !
 
Som många vet så är jag lite smått efterbliven, så började använda mig av bloglovin
typ nyss.. Visste inte ens att jag hade ett konto, men jo det hade jag tydligen. Fanns
några enstaka som följde mig via bloglovin, hoppas på fler så följ mig via bloglovin ! Follow on Bloglovin
 
Aja, ska som sagt kila ner och äta frulle, kanske skriver senare igen. Ciao :)

 Calvin Harris – Sweet Nothing
Tiësto & Allure – Pair of Dice (Radio Edit)
Dirty South – Walking Alone - Radio Edit
John Dahlbäck – Life - Original Mix
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback