Glad tjej !

Sa ju tidigare att vi funderat på att åka utomlands på höstlovet, och jo så blev det, drar till
Alanya :D kommer bli hur bra som helst, så jäkla underbart ! Är ju bara 9 dagar innan vi
åker så måste försöka hitta shorts och en bikini.. Vet inte om det finns kvar några sommarkläder
i affärerna längre ? Blir väl troligtvis lite internetshopping istället haha. :)
 
Imorrn är det fredag, och man kan säga att jag är ledig, ska bara till skolan på utvecklingssamtal,
eller vad det nu kallas. Sen åker Fanny med mig till vattis efter det, ska väl fixa lite inför lördagen,
sen blir det bio på kvällen ! Vi ska gå på premiären för Paranomal Activity 4.. haha ja fyfan.
På lördag blir det middag hos mig med Fanny, Maja, Erica, Sanne, Mickis och Alekzhandra,
sen får vi se vart vi hamnar ! Så ja, helgen ser bra ut :D
Men nu är det sovdags, lika bra så man får helg nångång hehe ;)
Får se när jag har tid att blogga igen,
natti natti !
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback