Back in Sweden

Hallå, hann aldrig blogga innan jag åkte till Alanya, tiden sprang iväg och helt plötsligt var
jag där ! Iallafall, jag har haft det hur bra och kul som helst, speciellt de senaste kvällarna
då vi vart lite fler än bara jag, Hanna och pappa. Träffade på tre norskar och fyra norrlänningar
som bodde på samma hotell som oss som vi spenderade kvällarna med. En kväll blev det en tur
till Casablanca med hela gänget, riktigt kul ! (för er som inte vet så är det en krog vid hamnen i alanya)
Vi gick därifrån ca 5 på morgonen, och innan vi skildes åt så vart det ett bad i havet ! Blev en lång
kväll/natt/morgon, men det var det värt för jag hade riktigt kul !
På dagarna låg vi på stranden och i medelhavet hela dagarna, var 25 grader i vatten, hur skönt som helst !
Sen vart det lite shopping med, fick med en del saker hem, ska försöka lägga upp bilder, om ja har tid.
Vi var också upp till borgen och kollade ut över hela alanya en kväll, finfint. :)
Ja, finns så mycket att berätta, men tänkte inte skriva så mycket mer nu. Men jag har haft en skitbra
resa, tackar pappa för det :D
 
Slänger upp en bild eller två, sen ska jag kila ner och äta !
 
Mer bilder finns på min facebook, Tove Höglund. :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback