ops, bad update

Sorry för dålig uppdatering, men har inte haft någon dator sen i söndags.
Lördagen som jag pratade lite om blev verkligen lyckad iallafall.Jag, Erica, Maja, Pl och Kim tog sex bussen
till stan.Där mötte Fredrik upp oss, sen gick vi hem till han och satte oss på hans ballkong, och där satt vi
någa timmar med, soft.Sen gick vi ut och mötte upp fler grabbar från Österby.Blev käk på donken innan vi
tog taxi till station, 120 spänn för en sträcka som tog max 5min att åka, men det var det verkligen värt haha.
Sen satt vi på station i nån timme och väntade på bussen.Va i Österby runt halv fyra, sen drog jag och Maja
hem till Joel och Ellinor haha, rolig natt måste jag säga !

Nu är det långhelg, riktigt skönt.
Började den imorse med att städa rummet och ta en springtur,duktig vaaaa ? Egentligen inte, första gången
jag sprang på år och dag, nästan.Haha aja, har inte tid att skriva mer nu.Maja och Erica kommer halv fem,
sen kommer Fanny senare ikväll ! Blir att tare lugnt bara tror jag ?
Iallafall, lite bilder på det här sen säger vi tjarå !


Fredrik


Mina änglar


Erica haha, skön brud





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback