Flitig med inläggen !

Håller ni inte med !? Fan så duktig jag är, får se hur länge det håller bara haha.
Sen är inte mina inlägg så intressanta kanske, men det var väl nått jag sket i, skriver för att
skriva av mig.Ingen är tvingad till att läsa min blogg heller så :)

Idag gjorde jag hål i örat, eller nyss är nog mer exakt.Hade hål i ett bara, ett var igenväxt.
Men nu jäklar har ja hål i båda två, om det inte blir infektion eller nått annat så kanske det
blir fler :D Va egentligen meningslöst att göra hål eftersom jag aldrig visar mina trollöron,
men kanske kommer nån dag när jag vågar släppa fram och döda människor med dom,haha..

Men nej, det här går inte.Sängen väntar !
Ska tvätta bort mitt smink och borsta gaddarna, sen blir det nog gårdagens bb-avsnitt.
Imorgon ska jag till en begravningsbyrå och sen till ett bårhus, fråga mig inte varför jag
valde vård och omsorg.. Aja,överlever kanske.Natti Natti :)

 
Så här såg det ut nyss när jag och mamma agerade byggbrudar för att sätta ihop våra nya utemöbler,
sen gick det väl inte så bra kanske..Blev en hel del svordomar kan ja iallafall lova !



Hahah min navel lyckades ju as bra... Not ;)

2012-05-08 | 23:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback