Bra vänner, Bra långhelg, Det tackar vi för !

Tjenixen Hej Hallopsan
Vet att mina inlägg på söndagar alltid lyder "bra helg blabla".Men den här var fan bäst !
Vill vara ledig i all evighet, fyfan så underbart det skulle vara.Och umgås med dom jag gillar mest,mmhja.

Iallafall, i torsdags så satt jag,Maja och Erica på min trass hela kvällen och kollade på solsidan och åt gott.
Mysig kväll, sen drog dom hem runt elva och istället kom Fanny och gjorde mig sällskap.Satt och snackade
och kollade film innan det blev läggdags.Sen i fredags drog vi till Österby,först satt vi hemma hos Johan med
lite folk,sen vidare till Kim och till sist hamnade vi hemma hos Joel, va vakna hela natten, ovanligt ? Nej...
Men kul hade vi, garanterat.Nio på morgonen drog jag,Fanny och Maja till hembageri och åt frulle, sen blev
det lite häng på bruket och sedan på grillen.
Började sen kvällen med att sitta hemma hos mamma, Maja,Fanny,Erica och jag.Lyssnade på musik osv :) 
Vid 10 gick vi till folkan och spenderade resten av kvällen där, va helt galet, men så jävla kul.
Natten och morgonen spenderades med trevligt folk hemma hos David, kulkul. Lär göras om nån gång !

Hela helgen var crazy, och det gillar vi.
Har säkert några bilder, men lägger upp dom en annan dag isåfall.Nu ska jag lägga mig i soffan och slå
på nån bra film, känns som att det behövs.Hör väl av mig sen nån gång, ciao bellas !

Min nya spotifylista - PartyTimeeee !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback