Lugn helg

Tjääna
Kom hem till vattholma för några timmar sen.Spenderade helgen i österby tillsammas med Maja och Erica.
Blev en lugn helg, får hålla med mamma och säga att det kan behövas det med ibland haha, även fast jag
var världens rastlösaste igår kväll.Blev en kort tripp till simbadet, tog med oss kaffe och satt där en stund,
muppiga som vi är ! Sen satt vi och lyssnade musik och kollade mma med Adde och Jocke tills två inatt.

Nu har jag precis klippt hela våran feta gräsmatta, vi har alldelles för stor tomt, helt slut !
Hade tänkt att ta en springtur idag men tror jag skippar det och kör lite styrka innan jag hoppar in i dushen ist.
Har ju sprungit runt som en dåre med gräsklipparn i minst två timmar, men fint blev det.Ikväll har jag och
syrran paxat tvn eftersom det är big brother final, även fast jag inte ser nån av finalisterna som en vinnare..
Tycker att Camilla eller Lars skulle vunnit.

Jaja, lite styrka nu sen hoppar jag in i duschen !
Hare braaa :)




Hoppas på att få träffa denna tjej snart också, saknar henne som tusan och vill höra om hennes utlandsresa !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback