Hello babes, natten är ung och jag sitter vaken !

Skoooooja, sånt snack håller vi inte på med nej.
Har bara suttit hemma här i vattholma sen i måndags, har inte gjort nått vettigt alls.Bara legat i soffan
och kollat på andra avenyn, tror jag har kollat på 20 avsnitt, om inte 30.Ja ni hör ju, snacka om att slösa
bort mitt sommarlov ! Varje avsnitt är 30 min så jag har lagt ner många timmar på den serien dom
senaste dagarna.. Va iallafall ner till pizzerian tidigare med pappa, åt en sallad och kollade fotboll !
 
Imorgon har jag och Maja (och Erica?) bestämt oss för att åka in till stan för att äta och gå på bio, skönt
att göra nått vettigt och få träffa mina fina vänner :)
Men nu tänkte jag gå och umågs lite med syrran och Frida, kanske hinner slänga ihop ett inlägg imorrn
innan jag åker. Ciao Bellas !
 
Major Lazer – Get Free - Bonde Do Role Remix
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback