Storvretacup

HejHej
Igår va jag i stan hela dagen,åkte hemifrån 9 på morgonen och kom hem 12 på natten..
Åkte med för att kolla när syster spelade innebandy,men ångrade mig när vi fick sitta på
mammas jobb klockan 9 på kvällen och fördröja tiden där för att sen kolla när syster
spelade sin sista match klockan 11.. Sen när jag kom hem så blev jag uppringd av Fanny
så satt och pratade med henne och nå andra muppar tills 3,sen gav ja upp och tokslockna.

Tog iallafall en del bilder igår som ja kan slänga upp,sen måste jag beställa grejer till knut
som är redan nästa helg,så känns lite stressigt men blir nog kanon !
Efter det blir det nog att gå ut med tjejerna en stund och sen får vi se vad vi hittar på.
Aja,här kommer lite bilder iallafall !


Lunch på ikea med mina fina föräldrar,Jossan och Hanna.


Drack kaffe med päronen i allians,ser ut som att mamma ser nån snygging och tänker slicka
sig runt läpparna ? haha !


Passade på att förnya bilderna på mig och syster när vi ändå va på mammas jobb hehe..


Skulle nog passa bättre att jobba på kontor än inom vården för min del.. :P


Min bejb va också med !


Drog till Stenhagen och kollade när Österby spelade för att fördröja tiden lite :)


Sen åkte vi tillbaka till mammas jobb,jag hittade på lite snygga grejer som klädde mig otroligt bra..


Kollade tv med bejb också


Sista matchen för Storvretatjejerna !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback