Glömde bort bloggen,hehe

Oj,nästan en vecka sen jag bloggade sist.
Har iallafall varit i Österby hela veckan,haft det super !
Skolveckan var chill om man bortser från proven,och i onsdags va VO11 i köket
hela dagen dessutom vilket var kul.Lagade massa mat i resturangköket,eller vad det heter ?
Tror vi fick sluta tidigare varenda dag hela veckan också,awesome.

Nu har min fina vän Maja kommit hem från utlandet också,äntligen !
I fredags så träffade jag Maja direkt efter skolan,pratade massa och drack kaffe.
Sen på kvällen kom Carro och Emma hit,först var vi hemma hos Martin och sen hamnade
vi hemma hos Rasmus med lite killar och kollade på film.Sen gick vi hem och jag fick
sovsällskap av tjejerna,trevligt :)

Igår umgicks jag med Maja hela dagen,sen kom också Emma och gjorde oss sällskap.
Va hemma hos Oskar med massa grabbar och "kollade" på hockey haha,galet.
Bra helg med bra tjejer iallafall ! (och killar) haha..



I köket,Linda och Emilia


Ellen och Linda


En glad Johanna !




Plugg med oboy i sängen,mys


Emma hos Martin i fredags


Maja och Martin



Fredrik hemma hos Oskar igår


Booois



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback