oupsii

Har glömt bort bloggen,igen...
Har varit i österby i en vecka,jobbat några dagar och kvällar på parkvägen.
Och nu så måste jag erkänna att det är rätt kul,jag vet att jag skrev ett inlägg
om att jag inte ville tillbaka dit,men nu när man har kommit in i de hela så är det
faktiskt kul att ta hand om små gubbar och tanter ! :)

Har också haft en underbart bra helg med galna grabbar och fina vänner !
I fredags åkte jag och Maja in till stan efter min praktik,möte upp Fanny och va
kvar i stan i flera timmar.När vi väl var hemma sen så fixade vi oss och gick till
Martin och träffade lite folk.
Sen drog vi vidare hem till Jocke och spenderade kvällen/natten/morgonen där
med han,Niclas och David.Galet !
I lördags drog vi till Alunda och hade lite tjejkväll hemma hos Carro,Emma va
också där.Började med att käka tacos,sen gjorde Carro kladdkaka till efterrätt,
och till sist fixade jag och Carro grönsaker och dipp till melodifestivalen !
Åkte hem mätta som aldrig förr tror jag haha ? Men iallafall,blev en superbra kväll
med finaste tjejerna,världens bästa är dom också ♥
Idag har det bara varit massa mys i soffan framför filmer,sen på kvällen hängde
jag med familjen hem till lillfanny och fikade lite,trevligt !

Har lite bilder att lägga upp från helgen också,men orken finns inte just nu så får ta
det en annan dag..får räcka med nån enstaka så länge hehe.Ska försöka att komma
ihåg bloggen den här veckan,så hörs nog imorgon eller en annan dag :) Godnatt !


fick bli en på mig själv sen igår,ego osv


tack för en jättebra dag finis, du är oslagbar! <3

2012-02-06 | 23:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback