Söndag

Hellaaaoo, hoppas allt är bra med er få som läser min lilla blogg !
Helgen har jag spenderat i österby, mesta dels.I fredags kollade Maja, Erica, Kim, Fredrik och jag
på film hos mig, Battleship, hur grym som helst !
 
Igår va jag med mamma på dagen, va ute och övningskörde en sväng och sen åt vi en sallad på de.
Runt 8 drog jag och brudarna hem till Kim där det va en massa grabbar.Satt där o föra innan vi åkte
till Uppskedika på lokalfest, vilket inte blev så jätte kul eftersom jag hade svinont i skallen, men lite
roligt hade jag ändå !
 
Idag luncha jag med mamma innan jag åkte hem till vattis, sen har jag hjälpt farmor lite.
Nu har jag precis suttit och kollat igenom alla bilder sen ca två år tillbaka, och nu ser man hur mycket
jag har gått upp i vikt, fy helvete.MÅSTE börja träna, verkligen träna på riktigt..Ska börja på boxersize nu
om nån vecka om jag har nån att gå med, sen lär jag gå ut och gå och springa på det med, mååååste !
 
Aja, ska nog lägga mig och kolla på nån film nu, sen äre sovdags.Även fast jag börjar 09.40 imorrn så
måste jag gå upp 06.30 eftersom jag är i vattholma..men hör av mig i veckan (nästa vecka). Godnatt :)
 
2010..
 


Örruuuu. Sådär ser du typ ut nu med ! :s ;)

2012-08-26 | 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback