Skolan osv..

Bilden blev inte i bästa kvalité av nån anledning, men här är iallafall mitt schema, soft som fan.
Om man jämför med 1ans schema så är det här rena rama drömschemat, då gick vi till fyra
3-4 dagar i veckan, och nu går vi till kvart i fyra bara en dag ! Slutar halv tolv imorgon, en fredag,
bättre kan det inte bli :)
 
För en stund sen körde jag och syster styrka här hemma, eller ja vi höll på med lite allt
möjligt, vi är ju som vi är ! Sen sprang vi en kort runda i regnet också, sen blev det ett
varmt bad på det, riktigt skönt att för en gångs skull göra nått vettigt haha.. Måste
sluta lata mig nu och ta tag i det här med träningen, annars kommer jag likna nå
jävla fläskberg tillslut..
Men aja, får se hur det går med det, har sagt det så många gånger och aldrig tar
jag tag i det..Nu ska jag iallafall försöka sova, krypa ner i min nybäddade säng !
Godnatt :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback