:)))))))))))

Hallåå
Har spenderat senaste dagarna tillsammans med Maja,har varit varannan dag hos henne
och varannan dag hos mig,skulle man kunna säga haha..Men vi har haft det kanon iallafall.
Igår var vi på bio, Maja,Kim,Pontus,Affe,Rasmus och jag.Kollade på American Pie-Reunion
som var grym,måste bara se den igen :) Sen när vi va hemma i Österby så drog Maja,Kim
och jag hem till Maja kollade på ännu en film.Bra kväll med underbara vänner !

Idag då ? Har lite beslutsångest..kom hem till vattholma för några timmar sen,och nu vet
jag inte om jag ska åka tillbaka till Österby eller inte.Skulle vara rätt skönt att chilla här
hemma,men samtidigt vet jag hur rastlös jag blir senare ikväll..
Aja,får se hur det blir.Lägger upp lite bilder också,jätte fina bilder !

 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback