hehe..

 2011-10-06 "ska försöka blogga lite imorrn med,om inte senare ikväll"
 
Nu har det gått en vecka sen jag skrev det där,haha jo men bra på det här ja..
Lika bra att sluta skriva så,blir ändå aldrig som jag "lovat" ;)

Har ingenting vettigt att skriva om så lägger upp lite bilder från i somras,skrev förut
att jag skulle lägga upp bilder från Danmark men blev ju inget med det..
Om jag har ork nån dag så kanske det kommer upp ett par stycken iallafall :)


Matte och Ponna på midsommar hemma hos Oskar



Fanny och Oskar på midsommar hos Fredrik

 
Fina vänner,också hos Fredrik


Hos Martin haha..


Eldfesten

 
Boys,eldfesten


cheyor,eldfesten


På tåget hem efter en galen kväll i stan med Emelie och Maja !


grymmmmm sommar...!!

suger att den är slut.

soft att det kommer fler som för hoppnings vis blir ennu bättre kompis! ;)

2011-10-13 | 17:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback