söndag

Hej,kom precis hem från Rasbo.Åkte dit med mamma och pappa och kollade när syster spela
match,blev vinst med 4-2 till Storvreta.Nu strax blir det god mat med mamma och syster,sen
efter de vet jag inte.Måste komma i säng lite tidigare än fyra idag kanske,haha..

Igår gick jag ut med fina tjejor,Maja Moa och Erica.Stog med lite folk på bruket tills jag och Maja
gick hem och kollade på "Strandvaskaren" istället.Kom hem vid 12 och gick och lag mig runt ett.
Sen ringde Fredrik och Kim och tvinga ut mig vid halv tre på natten,hade inget val heller så va
bara att klä på sig och hoppa in i epan.Åkte runt med galningarna till fyra nästan innan jag kom
hem igen.Hoppas jag kommer kunna somna ikväll bara,gick och lag mig 3 i fredags och 4 igår så..
Aja,nu blir det pommes och schnitzel eller hur det stavas hehe,ciao bellas !

Akon – Chammak Challo (Sanjoy Deb Remix)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback