ny mobil ? aa tack

Sitter och kollar på mobiler,inte speciellt långt kvar tills jag fyller år ju !
Lite över en månad bara,så då tänkte jag passa på att önska mig en ny mobil.
Bra less på min sony ericsson som är 1000 år gammal känns det som,men får väl
skylla mig själv eftersom jag kastade min xperia i stentrappan som jag nog glömt
att berätta hehe..Vet inte va jag tänkte med,va så arg så tänkte nog inte alls ;)

Hur som helst så skulle jag vilja ha en iPhone,fyran eller 4s.Sen säger alla att nya
samsung är bra också,har aldrig gillat samsung förut men menyerna ser ju helt
annourlunda ut nu än vad de gjorde förr så kanske inte så dumt ändå..Den ska
vara bättre än iPhone så.


svårt..



jag älskar ju min lilla Iphone men testa något nytt sägs ju va braaaa ;) hahah

2011-10-18 | 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback