lyckad helg !

Fredags : Drog hem till Vattholma efter skolan med Maja,Moa och Erica.Käkade tacos,
drack kaffe,knäppte massvis med galna bilder osv ! Sen fixade vi oss och drog till Österby.
Satt vid grillen med grabbar,sen hoppade jag och Maja in i Dennis bil och åkte runt med han,
Kimsan och andra Dennis,galet skönt att slippa vara ute i kylan !

Lördags : Gick upp tidigt,åkte till Valbo med mamma och syster.Shoppade lite kläder,blev en
ny vinterjacka,två tröjor,mascara,vantar och en halsduk för min del.Sen åt vi buffé innan vi
åkte hem.Fick nå ryck och drog till Gimo på fest,träffade galet folk och hade superkul !
Blev rätt överraskad när Fanny klev in i huset,så kul att se min partypingla hihi.Sen åkte jag
och Maja hem med Dennis,Kim och Fredrik,gifte mig på vägen hem gjorde jag med :)

Söndag : Vaknade runt 11,gick upp och fixa mig lite innan jag åkte med på systers match i
Storvreta.Blev vinst med 9-0 om inte mer,duktiga tjejer det där.När jag kom hem gick jag
ut och träffade Erica en sväng innan maten.Sen tog ja ett långt bad innan jag gick ut en sväng
igen.Och nu sitter jag här,funderar på att knäppa kort på de jag köpte och lägga upp,men vet
inte om jag orkar..Det visar sig nog !












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback