justfan..

Glömde bort att jag hade en blogg,är väl snart två veckor sen jag bloggade ?
Sjukt va tiden går fort nu..Är redan höst,snart vinter,kallt och jävligt,fyfan säger jag bara..

Förra helgen blev sjukt lyckad iallafall.Slutade skolan i tordags så hade lite längre helg än vanligt.
Va ute med galet folk i torsdagskväll,sen gick jag och berravän med hem till Martin och drack kaffe
och käkade tårta.I fredags kom Fanny,sen åkte vi hem till mig i vattholma lite folk och spenderade
natten där,galet och lite spårat skulle jag vilja säga haha ! Men kul vare.På lördagen va vi lite överallt
tror jag,slutade med att vi hamnade på kafferep hemma hos Martin,en andra gång haha.

Imorrn är det redan helg igen,inte en aning va jag ska hitta på.Blir nog hemma i vattholma.
Sen på lördag åker jag till österby,blir middag hemma hos Emelie som kommer hem över helgen !
Sen vidare till Martin,blir nog superkul att få vara med mina brudar och massa annat härligt folk :)

Nu ska jag ringa min käre far och fråga vart han håller hus,sen fixa matteläxan.
Ska bli bättre på att uppdatera bloggen så ska försöka blogga lite imorrn med,om inte senare ikväll,
ciaaaao bellaaaas !


 
typ så här ser det ut på våra vårdlektioner,sist borta vi tänderna på varann,
tog hand om både majas och skelettets tänder ja ! riktig buse som tassfa på mig och emma med..


asså jag hatar dig lite nu... Du uppdaterar ju inte!!!!!!!!!

2011-10-12 | 17:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback