igårkväll - inatt - idag

Yooo
Igår gick jag och bästavän ut och träffade Moa,Martin va med en stund han med.
Efter ett tag blev det så kallt så vi tjejer kilade hem till Niclas.Spanade in hans nya inredning i
hans rum,lite avis på sängen hans faktist..Jag och Maja satt och spelade cod mot varandra tills
vi lessnade och gick hem,runt elva nån gång.Maja gick in till sig för att sova och jag satte mig
framför fb och lyssnade på musik i nån timme.Sen gick jag ut och träffade Kim och Fredrik
utanför,åkte iväg med dom för att åka en sväng men kom inte hem förns 02.40 igen haha..

Vaknade sent idag och gick inte upp förns klockan var tolv.Åkte med mamma till affärn och sen
hem och lag mig i sängen igen.Kollade på Bron som jag missade i onsdags.
Runt tre kom Maria och lilla Fanny över på fika,så har busat med ungarna ett tag.Om en stund
blir det att äta plankstek med familjen,så gott så det är farligt nästan.Kan erkänna att jag och
Maja åt det igår också,men det gör inget,bara bugar och bockar för två dagar i rad !

Får se va jag och mina fina tjejor hittar på ikväll,kanske går ut en sväng efter maten och fryser.
Måste slänga in Taio Cruz och Flo Ridas nya låt Hangover också !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback