sjukt bra helg !

Haft en sjukt rolig helg med mina brudar Maja,Fanny och Emelie !
I fredags drog vi först till Oskar,va där med massa folk och flippade lite osv haha,
sen efter det va vi till Johan en sväng och till sist hamnade jag,Maja,Fanny,Kim,Robin
och Fredrik hemma hos Fredrik.Maja drog efter ett tag,även Robin.Jag och Fanny orkade
inte gå ändå hem så vi slaggade där haha.Sen kom vi hem i lördags,gick till affärn och
köpte godis och lag oss och kollade på film.På kvällen gick vi ut,kvällen blev över våra
förväntningar om man säger så,hade sjukt kul ! Först va vi hos Martin,sen drog vi brudar
hem till Emelie.När vi lessnat på att bara va tjejer drog vi vidare och träffade lite grabbar.
Och till sist hamnade vi med massa annat folk,va väl hemma runt 2-3 sen somnade jag
och Fanny vid fyra.Sov åtta timmar på hela helgen,så snacka om att man va trött hela dagen
igår och även idag hehe.

Igår firade vi mig.Först åt jag och familjen + Maja smörgåstårta och myste lite,fick en
samsung galaxy s2 av mamma och pappa,helt kär i telefon ! Av syster fick jag ansiktskräm
och ett fat med ljus och stenar,superfint ! Sen kom mormor och morfar och Anders släkt
också.Då blev det lite mer presenter som presentkort,pengar,blommor och choklad.
Har också fått biljett till Kapten Röd i musikenshus av Maja,vet inte om jag glömt att berätta
det ?  As nice iaf :D Sen fick jag presentkort på veromoda av Fanny ! På torsdag när jag
egentligen fyller år så firas det igen med resten av släkten,fast hos pappa dåra :)

Aa,har haft så jävla kul med mina brudar fredag,lördag och sen bra avslut på helgen med
släkt och fina presenter,kunde inte blivit bättre ! Nu ska jag kila ner och äta,sen går nog
jag och Maja till unkan en stund.Hörs mer när jag kommer till pappa,ciaaoo :)


Emelie,jag,Fanny och Maja hos Oskar !


Bra najsig helg asså :D

2011-11-28 | 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback