wohoo

Rätt så taggad på att gå upp klockan 4 imorgonbitti,kommer inte ha några problem
alls med att komma upp ur sängen ! Eller.. ? Men rätt nice ändå,kommer ju sluta vid
nio och komma hem tidigt.Då ska jag sova några timmar innan Fanny kommer och
sen drar vi vidare till Österby och träffar Maja,Emelie och massa annat folk ! Kommer
nog bli hur bra som helst + att jag är ensam hemma så vi får sova själva där också ;)
Sen på söndag drar jag,pappa,syster och Fanny,hennes pappa och hennes lillebror
på rixfm festival i stockholm,awesome ! Ser verkligen fram mot helgen :)
Men måste sova nu om jag ska orka gå upp 4,kanske hör av mig imorgon om jag hinner.
Godnatt !



kul ska vi ha :D

och jag är fett avis på dig...

vill också gå på rixfm :( hahah <3

2011-05-20 | 18:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback