rubriiiik

Heeeej :)
Rätt så dålig uppdatering..har inte orkat blogga sen i måndags.Har inte funnits så
mycket att skriva heller för den delen.Och finns inget speciellt att skriva nu heller,
men måste ju uppdatera liiteeerå.Har hållt på med nationella prov i skolan,skriftligt
prov i kemi igår och sen labben idag.Provet va skitsvårt om man jämför med dom
no prov man fått sätt tidigare,men hoppas att jag får G iallafall hehe..och labben va
lättare än va man trodde ! Skönt att få skiten överstökat nu kan ja säga.
Idag har de varit rätt chill,eller de har de faktist varit alla dagar,slutat rätt tidigt varje
dag.Men kom hem runt halv tre idag.Kollade lite tv och sen slockna jag och vaknade till maten
Och efter maten drog jag och Maja till gymmet.Men nu är ja hemma igen,sitter och häller
i mig en massa fanta och väntar på big brother.Men nu orkar jag inte skriva mer,allt är
så jävla ointressant i min blogg,fattar inte att folk vill läsa haha..Aja,heeeejpa ;)






hahahah kan inte sluta skratta åt dig kompis



HAHAHAHAHHDAHAHAAH. fuuuck you!

2011-03-18 | 09:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback