torsdag

HejHej
Va in till stan igår med bästavän.Vi åt god mat på café cappuccino,drack en
chailatte på waynes coffe och kollade runt lite.Men va inte riktigt där för vi
åkte in till stan igår,va mest för att de va tjejkväll på gina och 20% på allt
i butiken.Va sjukt mycket tjejer där så man fick slita tag i de man fick tag i,
nästan så vare iallafall.Men fick med mig en söt blus och ett vitt linne.
Kom hem runt kvart över 10 på kvällen så duschade och gick och lag mig på
en gång.Sen idag har de väl inte hänt speciellt mycket,helt vanlig skoldag fram
till halv två sen fick vi sluta.Nu har jag nyss kommit hem och snart tänkte jag
gå in till Maja och "plugga" och dricka kaffe,eller aaa rättare sagt nu :)
Hör av mig när de finns nått att skriva igen,ciaaao.



ful du är då!

2011-04-19 | 01:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback