tillbaka efter en härlig helg

Hej !
Har inte haft nån tid till att blogga.I fredags gick jag och Maja hem till Emelie
som har varit hemma över helgen.Pratade en massa och lyssnade på bra musik.
Sen var vi ut en sväng och åkte lite epa haha,skönt att sitta fyra stycken i en
kapad,jaja.Jag och Maja va hemma hos henne vid elva igen,så då satte vi oss
och nörda sims,haha töntar..Igår kom Fanny hit.Jag hon och Maja chillade lite
och fixade oss hos Maja,sen ut.Hände inte speciellt mycke ute så vi drog in och va
hemma rätt så tidigt.Sen vid två på natten drog jag och Fanny till Kim och killarna
som lanade.Chillade där till klockan sex sen blev de hemgång ;) Så idag vaknade
vi runt två.Mamma kom hem med hamburgare från grillen till frulle haha.Sen tog
vi en promenix på 40min.Träffade på tre små gangsters som va runt fem år kanske ?
Skönare ungar får man ju leta efter."Ska ni ha spö ?" "Kom vi tar dom" och springer
efter oss och hoppar på oss haha ! Sen fick vi aldrig gå där ifrån,va tvunga att leka
med dom för att deras föräldrar va så tråkiga sa dom.Efter 10min kom vi där ifrån iaf..
För en stund sen åkte hon hem också,fick vänta i evigheter på bussfan och stog och
svärde,sen vare Fanny som hade kollat fel..Men nu är hon nog hemma snart haha..
Aaaa,snart blir de käk sen måste jag packa ihop mina kläder innan solsidan börjar.
Skulle också behöva plugga men ingen idée,kommer inte lära mig nått av att sitta
och läsa när jag är så trött som jag är..Nej,slänger upp en skön låt på det här sen
säger vi ciaaao pepps.

Cecile – Take My Heart
J Boog – Lets Do It Again
Svårt att säga vilken av dom som är bäst,samma melodi eller vare heter..
Båda är iallafall riktigt sköna ;)


J boog- lets do it again är lätt bäst! ;D

2011-03-10 | 15:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback