såklart..

Bestämde mig för att beställa hem den här klänningen från nelly.com,sen när jag
går in och ska klicka hem den så finns  den inte i min storlek,och dagen efter finns
den inte kvar alls.Men fixade innan satt ja bevaka klänningen och skulle få ett mail
när skulle finnas igen.Så gick in nyss och hade fått ett mail om att den fanns,blev
överlycklig och gick in på hemsidan för att klicka hem men nej,den hade redan tagit
slut..känns ju kul.Så från o me nu lär jag kolla deras hemsida flera gånger om dagen
för att den ska bli min..



Aa,har varit lite dålig uppdatering senaste dagarna,har inte orkat.I lördags träffade jag
Maja och Amanda och va med dom hela kvällen,chillade och kollade film.Igår hände
typ ingenting,va med Maja ett tag på dagen.Och idag har jag också varit med Maja,
druckit kaffe,sjungt singstar,spelat buzz och åkt lite moppe haha.Imorgon ska vi
nog gymma,skönt.Men nu tänkte jag dejta kudden så hörs imörrrn,godnatt :)


fuck då:O

den var ju fin.

håller tummarna för att det finns (Y)

2011-03-29 | 09:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback