pigg tjej

Säger tjenispenis till mina tusentals läsare..minus tre nollor.
Nejdå så illa är de väl inte riktigt.
Vill sova,tänkte sova tidigt idag eftersom jag redan vid tre tiden satt
och somnade till på bussen,va nästan jobbigt att öppna ögonen.Men nu
sitter jag här klarvaken,hur går de ihop..? Aja,får försöka sova iallafall..
Skönt att de är fredag imorgon,wonderbraa ! Kommer nog vara hemma
bara o ta de lugnt sen åker jag till mamma redan på lördag.
Aaa så ser de ut just nu iallafall ;) Bloggar mer imorrn,godnatt !
sommaaar,ja tack !


Som läser din blogg så att jag har lite koll på vad du gör när du är hos papsen :-). Ja, vi syns på lördag stumpan. Kramiz

2011-03-11 | 09:31:27

snygg tjej ;)

2011-03-11 | 15:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback