måndag

Ah,finns inte så mycket att berätta om dagen.Gått i skolan som vanligt,
slutade en timme tidigare.Sen hem och plugga tills nationella i no,kemi.
Vet inte riktigt hur jag ska hinna läsa en bok på 300 sidor på en vecka,
jag som hatar att läsa.Kommer antagligen bara lära in all sammanfattningen
och hoppas att de går bra ändå,ja så får de nog bli ! Sen har vi engelskaprov
på torsdag,engelska är inte direkt mitt favoritämne..Men får plugga lite till de
me och hoppas att de går någorlunda bra.Aa nu tänkte jag kika runt lite till
innan jag går och dejtar kudden,tjaarrrråå !
Skulle sitta riktigt fint att släppa skolan för en vecka eller två och dra till nått varmt o
härligt ställe,eller va säger ni ?


skulle va rätt så nice ja :O

2011-03-08 | 08:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback