lördag

Heeeej
Lördag idag då,började dagen med lite skoteråkning och grillning med Maja
och massa andra vid aspo ett.Va inte sådär jättekul så vi drog hem igen efter
nån timme.Tog ett varmt bad direkt när jag kom hem.Och nu har jag varit lite
duktig och tvättat nästan alla mina kläder och sen dammsugat och packat upp
allt i mitt rum,skönt att få de gjort så man slipper gå och se kläder överallt..
Ikväll då ? Vet inte riktigt va jag och Majsan ska hitta på.Antar att de blir massa
festande här hemma  när mamma kommer hem med alla andra som varit o grillat..
Men gissar på att jag och Maja drar ut en sväng lite senare.Sen får vi se vart vi
hamnar ! Nu ska jag kila ner för lite mat,hörs sen ciao.

ett år sen
fin miiiiiin,ojaa


snyggish bilder ;)

2011-03-12 | 17:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback