yo

Dags för ett inlägg kanske,visa att jag lever.Va ju ändå några dagar sen jag bloggade sist.
Har gjort massa grejer,haft bal,åkt till furuvik,haft avslutning och firat avslutningen med massa
härligt folk.Bäst av allt var helt klart gårdagen.Börja fira med massa ute i partytältet hos Martin
först,sen satt vi också vid skolan allihopa och till sist blev det simbadet.Sen gick jag och några
andra hem till mig och sov runt 2 nån gång.Vaknade av att de va stekhett,typ 30 grader varmt
ute och nästan lika varmt inne kändes de som.Men ska inte klaga på värmen ! Jag och Maja
gick upp till simbadet och köpte glass och satt där ett tag,lite svalare där än här hemma.
Sen har vi ätit jordgubbar och druckit kaffe och hälsat på söta och nussiga vovvar.Sen va jag
ut med mina egna jycke nyss också.Hoppas att de är mat snart,knappt orkat äta idag för att
de är så varmt.Sen får vi se va jag o Majjan hittar på ! Imorgon blir de stan och sen till tierp
för springbreak med bra vänner,blir nog kul ! Har massvis med bilder att lägga upp också satt
lägger upp lite nu och kanske lite mer senare,får bli bra det.

Balen




























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback