fan vilken bra uppdatering,herre jävlar

Eller..? Nej verkligen inte haha.Men har haft en skit bra vecka och en otroligt bra
midsommar med massa fina vänner,speciellt med mina tjejer,Maja och Fanny !
Idag då,enligt facebook låter de som att dom flesta stekt i solen eller badat,najs.
Själv har man fått jobbat och slitit i solen nästan hela dan,hjälpt farmor och förbreda
inför hennes födelsedag,gjort fint på gården osv.Så nyss blev det ett bad på det och
sen lite kaffe och nu vet jag inte.Men tänkte slänga upp lite mobilbilder senare,finns
nog ett fåtal från midsommar,glömmer alltid att ta kort och har aldrig lust att släpa
med mig min fetknopp ut,hehe.Men jaja,det får duga.Till de här inlägget får de bli lite
drivbilder som ja och min galna vän tog när hon va här för nån vecka sen,haha..

så här kan de gå när vi har tråkigt min vän o jaaaa,gal1


HAHAH fula ! xD

2011-06-28 | 22:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback