fredag

Ja ni..ingen bra uppdatering här eller.
Kan ju berätta lite snabbt att jag har varit till Fjällnora och badat med pappa och syster,
sen igår drog vi till Östa och hängde där hela dagen med Fia och Joel.Blev massa bad och
fika vid stranden,och korvgrillning också.Efter de hyrde vi kanoter på campingen.Va ute och
paddlade i två timmar sen gav vi upp och åkte i land och badade istället.Sen blev de sen middag
vid 10 tiden innan vi åkte hem till Vattholma igen !
Snart kommer Fanny hit,blir nog att vara i Vattholma idag sen tänkte vi åka till Österby imorgon.
Ska kolla på nya Irene Huss innan hon kommer så lär göra det nu,får se när jag hör av mig igen,
har fullt upp hela dagarna hehe,ciao bellas :)
Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder


Puss

2011-07-30 | 23:59:16

Puss

2011-07-31 | 00:00:07

Asså att folk orkar hålla på med "puss" och sånt i en blogg orkar nästan inte läsa dom andra kommentarerna på alla andra bilderna säker samma pedo som skriver där...men i allafall tycer att du gör ett helt oroligt bra jobb med din fina blogg /Gustaf. Ps du är en av dom vackraste människorna jag nånsin sätt.hoppas du inte ser detta inlägg som nått dåligt för det är du inte värd.

2011-07-31 | 16:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback