söndag

Tjaaa :)

Har inte kunnat uppdaterat nått eftersom jag inte va hemma igår.
Först åkte jag in till stan,käkade god mat med mammas jobb och massa
annat folk.Kom hem vid sju,men hann inte vara hemma speciellt länge för
vid halv åtta satt jag hos min käre vän alva ! Vi pratade en massa skit och
chillade med massa filmer.Idag har vi också kollat på film haha.Först frulle
och sen satte vi oss och kollade på bröderna karlsson eftersom jag inte hade
sett den än,ganska så skön faktist ;) Nu är jag hemma igen,har hunnit käka,
tagit ett skönt bad och kollat på solsidan.Ove Sundberg är ju bara för skön..

Aja,ska väl ta och knoppa snart,imorrn åker jag till mamma så kommer nog
inte hinna skriva nått.Men aaa,godnatt !


oveeee är en väldigt dryg persorn tycker jag ;)

2011-01-30 | 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback