nyår

Hej,hoppas alla hade kul igår !
Min kväll blev inte riktigt som planerat..Det började bra med middag här hos mig med
Maja,Anton,Pontus och Kim.Gulliga som hade köpt en liten present med,taackar :)
Sen kom Filip och Pernilla hit också.Alla satt och prata och skratta och hade det bra.
Sen skulle vi till Raaz men så blev det aldrig,varför vet jag inte.Så därför rasade det
in massa här hos mig istället.Allt blev bara så rörigt så det varade inte så länge till.
Vid tolvslaget var det bara jag,syster,Signe och Pontus här,haha ruttet men just nu
finns det inte så mycket att göra åt det.Inte så kul som jag hade hoppats på,jag som
var så taggad :/ Har inte en enda bild sen igår heller,trist.Men ser fram emot ett bra
2011 iallfall ! Hoppas på att få ett underbart år med mina älskade vänner och min familj.
Idag har jag inte ens tvättat bort gårdagens smink,ganska sliten.Men ska ta en dusch
snart och träffa Maja sen kanske ? ;) Aa vi får se.Hare bra,ciao bellas !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback