lite efter,men bättre sent än aldrig !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: det finns säkert något

2. Höll du några av dina nyårslöften?: hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: inte va jag kommer ihåg 

4. Dog någon som stod dig nära?: nej
5. Vilka länder besökte du?: ehm..åland och kanske finland haha 
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: hitta på lite mer kanske

7. Vilken månad från år 2010 kommer du alltid att minnas?: sommarens månader
8. Vad var din största framgång 2010?: vet inte

9. Största misstaget?: finns nog inget stort,men flera små misstag finns det alltid
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: lite småsjuk har jag varit,men klarat mig bra ändå
11. Bästa köpet?: oj,har inte en aning..
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder,helt klart

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: mina vänner gör mig glad varje dag
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: flera,waka waka är en av dom
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: ganska lika skulle jag tro

16. Vad önskar du att du gjort mer?: hittat på ännu mera galna saker med mina vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: ingenting  
18. Hur tillbringade du julen?: med mormor,morfar,mamma,anders,hanna,josefine och lilly
19. Blev du kär i år?: kanske
20. Favoritprogram på TV?: ung och bortskämd,garanterat
21. Bästa boken du läste i år?: läser inte böcker

22. Största musikaliska upptäckten?: vet inte
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: ny dator
25. Något du önskade dig men inte fick?: utlandsresa 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: något finns det alltid

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: stora förändringar i slutet av året 
29. Vad fick dig att må bra?: mina underbara vänner och min familj

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: vet inte 

31. Vem saknade du?: har saknat emelie en hel del eftersom hon flyttade till dalarna :(
32. De bästa nya människorna du träffade?: har lärt känna många vänner under

sommaren som jag har fått väldigt bra kontakt med




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback