helt tråki

Har varit hos Maria nu då,gosat med lilltjejen Fanny och fikat.Har varit ut en sväng med Maja också,
men inte speciellt länge eftersom det inte var en kotte ute,så rallymamma fick köra hem oss,yey.
Va in till Maja och drack te innan jag gick hem.Nu sitter jag och gör ingenting som alla andra kvällar
den här veckan,nästan iallafall..helt tråkigt liv typ.Har inte gjort mycket alls den här veckan,mest gosat
med min bebis hund hela dagarna.Imorgon har jag och Maja bestämt oss för att åka hem till papi och
köra lite skoter iallafall,muppar va.Men så får det bli,någonting måste vi ju hitta på sattteee.
Men aja,får sätta på en bra film eller nått,natttiiiiiii !


snygg tjeeeeej !

2011-01-06 | 16:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback