eeeeh,rutten

Hej,jag vet att jag har tråkigaste bloggen i världen.Lägger aldrig ut nya bilder
och har aldrig nått intressant att skriva.Jag som framför allt har köpt en ny
kamera,har knappt tagit 100 bilder med den,sjukt.Man kan ju undra va jag
gör om dagarna ? Igår sov jag och kollade film,idag va ja in till musikens hus
och katalin på gymansiemässa och sen jag kom hem har jag i princip inte
gjort någonting alls.Får bli ändringar på det nu,börja fota lite mer och göra
annat än att ligga och lata sig hela dagarna.
Måste in till stan eller gränby nån dag också.Någonting som jag verkligen
skulle behöva köpa är ett par jeans,för jag har inte ett enda par som jag
använder,går runt i mina jeanstights och tights hela tiden,så får ta och
kirra ett par jeans snart,bara det att jag brukar ha jätte svårt att hitta
några som verkligen sitter perfekt..Sen när jag har varit in och handlat
så kommer jag garanterat ha med mig en topp eller blus hem,det är jag
däremot ganska så duktig på att köpa.Det är typ det som jag oftast köper
när jag är och inskaffar lite nytt till garderoben,heh...
De här kanske inte va sådär jätte kul att läsa,men vafan ingen är tvingad
till att läsa min "blogg" haha..
________________________________________________________________________
saknad tjej ♥


jaaaaa ut och fota me dig :D

2011-01-27 | 16:15:38

saknar dig jätte mycket, ihelgen då jälvar :D<3

2011-02-01 | 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback