01.39

Hej
Har bara legat och kollat film hela kvällen.Först kollade jag och Maja på Salt,helt okej faktist.I början förstog
man inte speciellt mycket men sen blev den bättre.Efter det kollade jag och Maja + hela min familj på
Tillsammans.Haha ja va ska man säga,filmen är helt sjuk,alla är dumma i huvet men samtidigt är den lite rolig haha.Nu har jag krypit ner i min nybäddade säng,det måste vara bland det bästa som finns ! Ligger och lyssnar på musik o kollar fb.Ska upp tidigt idag (klockan är ju över tolv ehe).Mamma kommer och väcker mig
runt halv nio sen ska vi väcka syster som vi firar imorgon med mamma eftersom hon är hos pappa när hon
fyller år den femtonde.Senare på eftermiddagen kommer lite släkt och äter smörgostårta och fikar.Innan dess
ska jag och Maja + några fler hinna fixa lite med knut också,vi har ju bestämt oss för att gå iår hehe..men det blir nog kul.Nu ska jag sova så jag orkar gå upp sen,godnatt snyggingar !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback