torsdag

Hej
Har varit lite dålig uppdatering dom senaste dagarna.Har inte orkat skrivit nått eftersom jag har
kommit hem ganska sent.I tisdags kom jag hem runt halv nio,käkade och tog en dusch sen gick
jag och lag mig på en gång.Igår kom jag hem runt halv sex,käka,duscha och kollade tv och sen
gick jag o lag mig tidigt.Är tvungen att göra de,har fått så jävla svårt att komma upp på mornarna..
Men a,att åka skidor i tisdags va riktigt kul,men samtidigt så vare så kallt så man fick åka ner och
värma sig efter tre backar..Till slut så gav jag upp och satt inne och väntade på att få åka hem
sista timmen haha.Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar,sen vet jag inte riktigt va jag
ska göra.Skulle egentligen gymma med Maja men hon va sjuk,hoppas hon kryar på sig till helgen !
Jaja,nu har jag skrivit av mig lite hehe..heråraaaa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback