shopping


En svart blus från hm,sjal från veromoda,tröja från gina,ögonskuggor från kicks,vantar
från åhlens och ringarna är från massa olika butiker så orkar inte skriva dom haha ;)
Nu använder många också bara ett örhänge,t.ex ett fjäderörhänge i ena örat,så jag
har köpt ett par örhängen från gina och ett par från bikbok !

Vi avslutade shoppingen med en varsin chailatte på waynes coffe,finns de nått godare eller.. :O
Sen tog vi halv sju tåget hem,Maja åkte med hit ett tag och chillade,sen åkte hon hem för en
timme sen.Imorrn ska jag kanske hitta på nått med Alva,va ett tag sen nu.Sen kommer Fanny
hit imorgon kväll eller på torsdag.Blir nog ett toppen lov de här ;) På lördag fyller min berravän
16 bast så kommer fira henne ordentligt i helgen,yeea ! Nej,nu ska jag slå på en bra film,
hör av mig imorgon,pussss.


tjuuuuuusigt ;)

2011-02-22 | 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback