12.20

Imorrn åker jag och maja + våra snigga mammor till kista galleria för att
shoppa,eller shoppa och shoppa vet vi ju inte riktigt än men jag hoppas att
jag hittar massa fint.Va länge sen jag köpte nya kläder så det behövs nu !
Älskar deras resturanger där,alla ligger brevid varandra och sen är det massa
sittplatser i mitten så var och en kan köpa käk där den vill och ändå så sitter
man tillsammans,perfect ;) Antar att det blir tacobar för mig,tacos är ju bland
det godaste som finns enligt mooii :) Jaja,ska fortsätta bläddra igenom alla
hundratals navelsmycken på crazy-factory,finns hur mycket snygga som helst !
Kommer kunna byta smycke dagligen i sommar..



ojoj, feeett snigga vi kommer va ;)

2011-02-11 | 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback