vill göra om bloggen helt och hållet

men hur ska det gå till när jag inte är speciellt kunnig längre..?
Vill ändra header,teckesnitt på rubriker och alla andra texter,göra om designen
helt och hållet så jag kan ha större bilder.Då har jag för mig att man måste ändra
menyn och en massa som inte jag har kläm på ehehe.. får ta nån dag och försöka
fixa till bloggen lite,dvs om jag kan haha..

Egentligen så vet jag inte varför jag äger en blogg ens,rätt dålig på att uppdatera,
eller rätt dålig på allt inom bloggandet ehe..Men tar jag bort den så kommer jag få
damp när dagen kommer då jag vill skriva av mig.Så får väl ha kvar skiten eller om
jag fixar en ny ? Ja,det visar väl sig.Ska kasta ner datorn på golvet nu och sova satt
jag är pigg imorgon,har redovisning så ett stort plus om jag inte står och gäspar
redovisningen ut hehe.En bild eller två på mig sen imorse sen säger jag godnatt ! :)

 
Rihanna – Where Have You Been


2011-12-07 | 00:00:56

Asså adhd ryck på att jag råkar skicka iväg kommentarer innan jag skrivit ngt....



Det är väl ingen vits att fixa en ny ;)))

Kul o kunna kolla tillbaka ju :D

Och jag kan väl lägga in ett handtag om det går åt helvete med designen, har ju endå hela dagarna på mig att fixa. Fast datorn lär ju typ få flyga ut igenom fönstret så seg som den är ;)



Jajamen typ ett blogg inlägg i en kommentar!!! Jag har tråkigt jajamen puss kasse

2011-12-07 | 00:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback